Tisdag!

Hallåj!
Idag var det (som ganska ofta nu förtiden), bara EN lektion på skolan.
Hade kännts bättre att ha alla lektioner på typ måndag och tisdag,
sedan varit ledig onsdag torsdag och fredag.
Och även om vi gjort så, så hade det varit korta dagar på tisdag och onsdag.
Som ni kanske förstår har vi verkligen fullspäckat schema.. NOT!

Nånå, man överlever väll,
men det känns onödigt att gå till skolan när det bara är en enda lektion..

Efter skolan gick jag iallafall på stan en sväng med Hannah, Elin och Erik.
Förbi brända och käkade en macka. Det var smarrigt.

Sen gick jag förbi mamma med tabletter mot hennes nyggvärk.
Stackaren har fått ryggskott! (stavning?)
Och mamma hör då direkt jag har min vecka.
Nästan det första hon sa var
"Jaha, nu har du veckan igen, det hörs, du blir så sträng i rösten"
Stackars mamma som alltid får all min ilska på sig, när min vecka är framme.
Förlåt mamma, det är inte meningen, det bara blir så..

Nå nu ska jag iallafall börja göra tårta,
till min älskade vän Annika som fyller 19år idag!  ;P
GRATTIS hjärtat! <3

Ne men nu bråttom, vi hörs! Kram

Kommentarer
Postat av: frida

tack :)



Lycka till med tårtan! ;)

2009-02-10 @ 14:49:10
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0