Tjorv med väskor..

Tänkte vara smart o packa allt i en bag, till björkis.
Men hittade inte den.

Så tillslut hittade jag iallafall en bag, men då var dragkedjan paj i den,
vilket betyder att jag inte kunde packa den överfull.
Det vart problem.

Min första tanke var "Hur fan sak jag få plats med att hårsaker och allt smink?"
Sprang upp på vinden igen, och som TUR var hade jag en till liten bag dära.
Så där i får jag ha allt smink osvosv..

Maten får jag ha i en påse,
ölen är ju i en låda..

Mycket packning,
cd-spelaren ska ju också med!

Hoppas hoppas hoppas att det går att köra bilen ändå fram till stugan! (:
Annars är det nog kört! Huh!

Ne men det ska bli riktigt funny, att åka iväg!
Men de vet nog alla att jag tycker, har ju som skrivit det ett x antal gånger redan..

Nä nu skq vi fara på Systemet!
Hadé bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0