Torsdag = Turdag

J igår hade jag en turdag måste jag säga :)
Dagen började med att jag drömde att pappa väckte mig.
Klockan var 7..
Och fyihelvete vilken tur att jag drömmde det, för pappa trodde att jag inte skulle ha väckning,
jag trodde han skulle väcka mig så jag ställde inte klockan. Huh!

Och klockan 8 hade jag körkortsteori!
52 POÄNG! ja det var då tight men jag klarade det! ;p
Det känns helt fucking underbart! (:

Efter teorin gick jag, Annika och Kicki på brända och drack kaffe (sällan).
Sen drog vi en vända på stan.
När jag kommer in på Mera mode säger Linda att dom fått in ett par nya jeans.
Jag var nämligen där i tisdags och testade typ alla sorters jeans dom hade,
men inget par fanns i min storlek..
Och Maggab och Linda sökte och sökte men inget fanns.
Så när hon sa att dom fått in ett par nya, var min första fråga "Finns det i storlek 27?"
Linda började gräva i kartongen och fick fram ett par 27or. ;p
Och jeansen satt perfekt, så nu har jag inhandlat hela 2 par jeans denna vecka! ;p
Dom jag köpte, han bara komma in i butiken, inte ens på en galje innan dom följde med mig hem!
SNAKCA OM TUR! Jag som har asjobbigt med att hitta jeans!

Färden fortsatte mot frisörstolen, och nu är mitt hår väääldigt blont :)
Känsn suuper bra! hihi..
Och välkommen tillbax min älskade lugg,
om några veckor är jag less på dig igen! (: hehe.

Tänkte fota mina nya jeans och jägga upp dom, men det blir ng ett senare projekt!
Nu ska Mimmi vänta på Kicki sen är det brända som gäller, för ovanlighetens skull! (:

Kommentarer
Postat av: Tilda

Grattis att du klara teorin:) Hoppas du fixar uppkörningen xå nu bara:)

2009-02-27 @ 12:49:21
URL: http://tildaenberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis till teorin, härligt ;)

2009-02-27 @ 23:34:26
URL: http://enavfleramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0