Ytterligare en morgon med humör!

Ja en härlig morgon, idag igen!
Den där morgonduschen, jag kan inte släppa det!
Det gör verkligen susen!

Vaknade av att pappa kom in i rummet,
tydligen 3dje gången han väckte mig,
jag har inte hört ett ljud de första 2 gångerna. huh..

Drog på mig morgonrocken,
drack en kopp te,
och blundade större delar av tiden..

Sen hoppade jag i duschen,
och det gör susen!
Jag kan verkligen itne släppa det,
det är bara för bra för att vara sant!

Nånå, nu lämmnar vi det..
Jag har skrivit ett SMS till Senja,
hon svarar inte. Jag tror hon sover..

Börjar iallafall om 25 minuter,
nu får hon fan ta och stiga upp! :p
Min personliga driver! haha..

Nånå..
Torsdag idag,
veckorna går så himlans fort!

Idag ska jag läsa lite körkortsteori,
idag ska jag verkligen göra det!
Har sagt så ett x antal gånger men inte fan har det blivit gjort,
så nu banne mig ska jag ta mig i kragen och göra det!

Sen tror jag faktiskt inte det händer så mycket mer.

Vad händer eran torsdag?

Kramar ! / M

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hihi :)

Min torsdag ser inte ut som så mkt..

förutom att jag ska köpa en ny mobil och längta till imorn då jag åker till byn ;)



Hihi.



Puss mitt lilla gull! <3

2009-02-19 @ 12:34:06
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Kicki

Mimmi! Dags för uppdatering ! :)

<3<3<3

2009-02-22 @ 19:25:17
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0