14:56 - Just kommit upp ur sängen..

Godmorgon!
Eller kanske goddag? hehe..

Har kommit upp ur sängen precis. Jobbit att sova bort hela dagarna. Hujj!
Men det blir väll så när man kommer i säng först halv5-5 tiden.. hrmmf

Igår var det somsagt jobb, men det gick fort.
När jag slutade kom Annika och hämtade upp mig,
vi var och gled runt, dumma oss osv..
Hämtade upp Johanna också, så hon var med någon timme hon också! (:

Mesta dels utav kvällen stod vi o pratade med Geggan o Burge, Joel och Freddan.
Men var även npgra andra också..
Ja fyfan vad vi fick skratta igår iallafall, det kan jag då berätta, riktigt roligt var det :D

Sen kom jag hrm vid halv2, och då vare hockey!
Sverige förlorade :( Men dom var faktiskt rätt kass de första perioderna.
Men samtidigt använde sig canada utav ett jävligt fult spel!
Nånå, skit samma. Efter hockeyn kollade jag nyheterna sen somna jag.

Idag blir det att städa hela låååånga dagen.
Måste storstäda nu innan pappa kommer hem.
Och det är väll aldrig rolgit att städa? hrmmf..

Och min pojk skulle jobba väldigt många timmar idag, så han hinner jag inte häller träffa. :(
Men det hinne rjag i morgon, efter jag kommer från Gve :p hehe..

Nånå, nu ska jag städa. hadé! Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0