38 kronors parfym och buande.

Jag idag var jag på "Jobbet", och det var riktigt trevligt. (:
Vi var på bio, "Patrik 1,5" ..
Rätt bra film faktiskt!  3,5 av 5!

Det var gratisbio för alla i åk 7 - 9!
Och jag har ju fältstudier på Gymnasie Sär,
så vi gick dit! ;p

Hela biosalongen var fylld av 13-15 åringar,
och det luktade 38 kronors parfym i hela biosalongen..
2 av huvudpersonerna i filmen var homosexuella,
och när dom kysstes, så buade alla småttingar,
och någon kastade en tom colaflaska mot bioduken..

Jag tyckte det var riktigt fräckt, och förstår inte riktigt vad det fanns för vitts med det..
Den som gjorde försökte antagligen spela tuff, inför sina vänner..

När  ett gäng buade, så hörde man en brud skrika med ironi i rösten "Vad mysigt!"
Allt för att få lite uppmärksamhet..
Men vafan, jag var säkert inte bättre själv,  när jag var 13-14!

Fick även lite nostalgikännsla,
för alltid när det varit teater/bio för högstadiet,
när man själv gick där, så lät vi från Högalidskolan alltid mest!
Och så var det även nu, folket från Högalid gjorde ALLT för att synas och höras. haha..

Nå sen efter "jobbet", så gick jag och Johanna på stan,
Och vi gick även förbi Brända Tomten och drack kaffe, med Annika och hennes mormor. (:

Efter staden var avklarad gick jag upp till mamma,
och så kom fasters prinsessa hit, så jag har busat med henne hela dagen..
Vi var ner på stan och pratade lite med Snökungen, och kollade när Kevin sjöng.
Köpte godis gjorde vi också! (:

Nu ligger prinsessan och sover så sött,
och jag börjar faktiskt också bli trött!
Fredag kväll, och sitter hemma! IGEN!
Men det är härligt :)

Har varit vaken till 3-tiden i natt, och upp klockan halv7,
så nu känns det i kroppen, jag har ju inte enns hunnit sova middag. hehe

Så det blir en tidig kväll idag,
för i morogn ska man upp i tid!
Blir stan med Thea och Johanna,
kanske Annika och hennes mormor också..

Vi ska kolla ren-rallyt, åka hundspann och fika.
Ska även kolla när skoterkillarna leker av sig!
Jag har sådan tur som bor här mitt på ströget,
man ser allt som händer här utanför.

För en liten stund sen, testade Nikko Blind  (stavning?) skoterhoppet några gånger,
såg rätt rolig ut! (:

Men måste ju erkänna att jag hade inte enns vågat upp för hoppet! haha (:


Och i morogn kväll blir det att dricka vin!

Smaskens! (:

Men krogen blir det inte,

det har jag inte ekonomi för,

och så är ju Björkis premiären ändå nästa helg så! ;p

LÄNGTAR!


Nå nu ska jag kika lite tv,

och mer uppdatering idag blir nog inte.


Sovgott sen allesammans! Kram



Kommentarer
Postat av: Agent M

Tråkigt att du gick bet på körkortet; nya chanser, nya möjligheter... :)

Kram Magnus

2009-01-31 @ 10:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0