Arg, ledsen, frustrerad, irriterad osvosvosv

Ja idag har jag haft både teori och uppkörning,
och rubriken säger väll allt? 

Teorin då,
51 JÄVLA poäng
,
1 poäng ifrån,
och jag ändrade på en fråga som jag vet att jag inte borde ändrat på..
Aaah, vad leds jag blev. Nånå..

Sen var det uppkörning..
Jag var nervös åt helvete och slarvade..
Tog ut för mycket i kurvorna, och blev kuggad även där..

Så när jag kom hem och ringde pappa bröt jag ihop.
Började storgråta, och tänkte lägga allt som har med körkort att göra på hyllan.

Men jag har underbara vänner och föräldrar som har peppat upp mig.
Ny teori och uppkörning är bokad.
Men lång väntetid.
Först i MARS!

Nånå, sånt som händer
...

Kommentarer
Postat av: tilda

Synd att du inte klara! Men du får se till att fixa de nästa gång:) Men var tråkigt men se fram emot nästa gång och tänk possitivt:)

2009-01-28 @ 20:21:27
URL: http://dennatilda.blogg.se/
Postat av: JS

men du, nästa gång klarar du det det vet ju jag med ! fan man e ju dö nervös på allt sånt där. men fan sugit att du missa med 1 poäng !!!! fan men nästa gång !! då jävlar eller hur ! <3

2009-01-29 @ 00:01:43
URL: http://sipuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0