Bad morning..

Ja det kan man lungt säga.
Vaknade av att mamma ringde,
och jag tror inte jag är den enda som inte klarar av sin mammas röst på morgonen..?
Kollade på klockan och insåg fort att jag försovit mig. FAN!
När jag vaknade var det bara 20 minuter kvar av lektionen.
Den ENDA lektionen idag.. Så det känndes som ingen ide att stressa dit..
Hade ju ändå bara hunnit med max 5 minuter av lektionen. Och det är MAX!

Så istället kom jag på att jag lovat pappa att damsuga.
Så jag damsugade hela lägenheten.

Och en fråga till er
Heter det Damsugade eller Damsög?
Det är nämligen så att jag och Joakim har disskuterat detdär.
Jag säger Damsugade och han säger Damsög.
Så vad säger ni gott folk? Nog heter det väll ändå damsugade?

En till sak vi har disskuterat är om det heter Försov eller Försovde.
Tex Jag försov mig idag / Jag försovde mig idag.
Jag säger försovde och han säger försov.

Så kommentera gärna om vad ni tror det heter! (:

Kram


Kommentarer
Postat av: Magnus

jag har dammsugit, kommer att dammsuga, jag dammsög igår...;)

2009-01-23 @ 15:44:42
URL: http://www.7thdayproduction.blogspot.com
Postat av: Emelie

Säger som Magnus angående dammsugningen. Och sen heter det, jag försov mig. Inte försovde, så säger en 5 åring Mimmi haha :p

2009-01-23 @ 18:06:48
URL: http://emelielindstrom.blogspot.com
Postat av: Anki

Asså mimmi nu får du ge dig ;P

de heter damsööööög och försov :P

haha

2009-01-24 @ 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0