Bara för att..

Jag är på skiriv humör och inte har lust att plugga just nu,
så slänger jag väll in ett till inlägg! (: haha

Vad gör Mimmi nu då?
Jahörrninini. Jag sitter bara och tar det lungt, lyssnar på sommar musik,
längtar till sol och värme och så skriver jag med min underbara Kicki .. :p

Snart kanske min pojke kommer hit, om jag har tur vill säga :p haha
Han är faktiskt väldigt söt! (: <3

Och idag har jag, mamma och pappa disskuterat.
Vi kom fram till att eftersom jag inte ids gå på balen,
så betalar dom en utlands semester åt mig istället.
Så direkt skolan slutar är det sol och bad! ;p

Det blir iallafall jag och Annika.
Kanske Johanna om hon har råd också.
Och så kanske det blir mer folk,
det återstår att se (:
Ju mer folk, desto roligare! Ellerhur? ;p

Så snälla Juni! Komhitnu! :)
Vi längtar efter dig så himlans mycket!

Kommentarer
Postat av: JS

va var det där för nå ? om jag har råd. haha klart jag ska med utomlands jag ska ju inte heller på balen ( förmodligen ) så får ju pengar därifrån plus att jag ska jobba ;) hehe pussss !

2009-01-18 @ 22:01:45
URL: http://sipuri.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag vill också följa med ! ! ! ! :)

vad kul när du uppdaterar ofta ;)

kul att läsa bloggar ju !

Jag älskar dig Mimmi! :)

<3 <3 <3

2009-01-19 @ 00:44:29
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: JS

ja klart du ska följa med också ;) hehe skojj att åka ett gäng !

2009-01-19 @ 08:43:40
URL: http://sipuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0