Björkis premiären!

Jepp, det blir björkis premiären för mig i år!
Jag, Annika, Johanna, Joel, Freddan och Geggan! ;p

Det kommer nog bli riktigt roligt! (:
Men det kostar ju på,
så tyvärr måste jag avboka frissan nu också. Hrmf..
Jag som längtat så mycket! Aaah!

Men det gäller att prioritera,
och jag åker häldre iväg på en liten tripp men mina underbara vänner,
än att gå till frissan för att vara fin i håret.

Frissan får helt enkelt vänta! Jag kan ju alltid slänga in en färg i håret själv hemma,
tillsvidare  om jag säger så! (:

Och nu i helgen skulle jag ut, men nu har jag ändrat mig.
Jag måste spara pengarna till Björkis istället! (: haha..

Ne det ska bli riktigt roligt att fara dit faktiskt, och jag är taggad till topp!

Nå nu ska jag gå och bädda sängen!

Hadé bra tillsvidare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0