Dålig på uppdateringen igen!

Men jag har faktiskt haft fullt upp!

De senaste dagarna har det varit ett "kollektiv" här hemma, så har inte varit hemma allt för mycket.
Min bror och hans flickvän har varit på besök, och även min kusin Fredrik..

Så ni kan ju tänka er själva, 4 ungdomar dela på en lägenhet, det är väll som ett kollektiv? haha

Nå igår har dom åkt hem iallafall, och pappa är i Stockholm ännu, så nu är man helt själv här hemma tills torsdag. (:

Nånå, vad har hänt de senaste dagarna då?
Kan väll börja på Nyår?

Dagen började med fixande och trixande här hemma.
Jag och Malin stod vid varsin spegel och öste musik medans sminket kom på plats. (:

När jag var färdig kom Annika och hämtade upp mig, så for vi till mamma på middag.
Det var riktgit trevligt och riktigt gott måste jag ju säga. (:
Vart några öl också, sen for jag till Johanna och Annika for till Kurra..

Hos Johanna var det ännu mer öl, öl och öl! ;p
Humöret var på topp! Och riktigt trevligt hade vi!

Satt där ett tag, sen när vi var sten i fyllan for vi förbi mamma en svän igen.
Flummade med mamma och hennes vänner sen for vi vidare till Hannah!

Hos Hannah var vi inte så länge, vi fortsatte mot Ferrum.
När vi kommer mdit var det tydligen 20, så vi vart less och gick upp till mamma igen..
Där vart det några till öl, och visslande i våra pipor. haha..

Från mamma for vi till Babylon, och var där tills 10 i 12.
Då var det utåt. :)
Och Joakim ringde, vi försökte hitta varandra i vimlet,
jag ville ju ha en nyårspuss :D
50 SEKUNDER KVAR!
I högtalarna hade nedräkningen börjat, och paniken steg.
Men där såg jag Joakim och rusade mot han. haha..
Från 1+ sekunder och neråt räknade vi ner tillsammans,
sen fick jag min efterlängtade nyårs puss. haha..

Stod där med han och hans vänner ett tag, sen brister minnet en stund. haha
Men hursomhälst, så vart det Babylon igen,
där jag träffadte Jackssons pappa som jobbade vaknt.
Trevligt att träffa han, det var länge sen. :)

Sen efter babylon var det mat och hemgång.
Kom i säng vid halv5 kanske..

Första januari kom,  och jag var inte enns lite bakis (:
HÄRLIGT!
Klockan 7 började jag jobba (kväll) Och jobbade 2 timmar.
Sen gick jag till Joakim,
vi kollade film och mös på.. :p
Vid halv1 for vi o hämtade Jesper, gled några varv osv.
Inte alls mycket folk på stadedn så det vart hemgång snabbt..

Igår var det också jobb, 7-9 igen.
Har nämligen Teater Fika Paus till Nyårsrevyn. :)

Efter jobbet for jag till mamma, kollade ngn film,
sen kom Joakim och gänget o hämtade upp mig.
Var mer folk ute igårkväll faktiskt :)

Kan kalla detr Volvo raggen?
Där ett tag stod vi 4 volvosar i rad och surrade. haha..
Måste ha sett rätt fult ut faktiskt. :D

Nå kom hem och somnade fort iallafall, o de var Nice ;p

Nu håller Mimmi på att tvätta kläder, jag är ju rätt litig faktiskt (:
Ikväll är det jobb igen. 7-9 like always.

Nånå, det var väll dede :) hehe
Hadé bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0