Detta år.

Tänkte skriva lite vad som hänt år 2008, men har bara bilder från det att vi fick nydaton, men så kan det gå..
Så vi börjar väll från.....

Slutet på Juli / Augusti

Jag for till Luleå Kalaset, bodde hos Jennifer.
Det var mycket fylla och trevligt sällskap.







Augusti fortsatte med Party och nedräkning till våran kommande resa.
Mesadels festande med Evelina och Frida mfl.



Slutet av Augusti / September
Skolan började, äntligen sista året, och även våran resa kom.
Bulgarien - Sunny beach.
Jag, Evelina, Frida och Evelinas syster Emmeli.

Oturs Mimmi fick feber och den tog 3 dagar av min där nere, men det hindrade inte från sol och bad, men däremot drack jag inte ngn Alkohol dessa dagar, men det tog vi igen de andra dagarna :)


Utsickten från våran superfina balkong.
Och även "lägenheten" / rummet var verkligen as fint!

Sola och bada :)




Han även med en shoppingvända till Norge och på hemvägen förbi silverfallet, med Pappa och Brittan i September också. :p




Ja, lite naturbilder också förstås!

I slutet på september hant jag på en till vända till Norge, men denna gång med Klassen. (:
Mycket shpping vart det, och trevligt hade vi.


Oktober
I oktober var det mesta dels festande.
Och blandade fester dessutom... (:






Vid denna tidpunkt började jag umgås extra mycket med min fru ;p

Och så var det ju självklart mer festande !


Jag och mina pinglor ser ni här ovan. :)

Och så fick jag ju träffa Annikas vovsing, snyggingen Nikita också :)


Sen kom den dag då denna Pojke kom och stal mitt hjärta <3



I slutet av Oktober är det ju Halloween som alla vet,
och då vart det ju förståss också Fest. (:





November
I november vat det också en del festande men mer med småresor och mys ;)
En av resorna vart till Gällivare o hämta Matilda,
vi åkte på en del "spök-jakter" och hade allmänt trevligt..
:)



Och på skolan han vi med ett "rullstolsrally"



okey, ljuga ska jag inte göra, lite festande vart det.. :D


haha.. Ja resterande bilder från denna fest är för grova för att lägga ut. hahahah!

Och så kom December

December bestod av mycket mycket Alkohol och mycket mycket mys med Pojken.
Även mycket bilåkning på kvällarna. :)
Det var även i December Johanna tog en stor platts i mitt hjärta <3



En sak till som hände 2008, Mimmi vart blond igen. :)

På denna bild är jag fortfarande lite mörkhårig. :)

Det är dessa saker som hänt mig 2008 :p

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha vilka minnen de kom fram:D haha snacka om dom senaste månaderna har varit mkt party:P Men du glömde nämna och lägga in bilder från våran olycka:P (Hujjahujja);O:P

Puss gumman för 2008;D

2009-01-03 @ 18:17:35
URL: http://http:/[email protected]
Postat av: johanna S

vad fina bilder allihopa men den finaste var ju på dig o Jocke :D hahaha vilken bild på mig btw, ser ju helt crazy ut:D du snodde en del av mitt hjärta du med mimmi<3

2009-01-03 @ 20:45:42
URL: http://sipuri.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, tillome jag var med, inte illa! ;D

2009-01-07 @ 01:32:08
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0