Dom klagar..

Ja, det är några som klagat över den dåliga uppdateringen,
och ja, jag vet att jag varit dålig på den fronten..
Har inte haft tid helt enkelt! ;p

Nå idag har jag iallafall varit på skolan och lyssnat på såndära högskolesak.
Det var halvtråkigt..

Och igår var det första dagen på fältstudierna.
Jag har fältstudier på Gymnasie sär, väldigt intressant! (:

Nånå, jag har inget vettigt att skriva,
men det har hänt mycket.. hehe

Jag kan ju inte sitta och skriva allt som händer,
lite privat liv måste man ju ha! (:

Nånå,
humöter är iallafall på topp! :)
Och nu är det inte många dagar tills jag har teori och uppkörning!
HÅLL TUMMARNA FÖR ATT JAG KLARAR DET!

Har faktigt pluggat rätt mycket teori så jag hoppas jag klarar det..
Men är inte säker att jag gör det..
HOPPAS HOPPAS HOPPAS! :)

Nå nu sak jag röka, sen ringa en vän! Hadé bra.
Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0