En konstig dag.

Mitt humör har pendlat upp och ner hela dagen.
Har varit på väg till gråt minst 5 gånger utan att överdriva,
och jag har varit glad och svammlig.
Jag har varit arg och irriterad,
jag har varit deppig.
Jag har varit på ALLA humör idag tror jag faktiskt.
Men det är så när man heter Mimmi och har sin vecka.
Inget att skämmas över.. That´s me!

Humöret just nu, vet jag inte.
Jag är taggad inför Brjökis premiären,
jag är nervös för teorin och uppkörningen som jag har snart.
Jag är trött och vill sova.
Men samtidigt är jag kramsjuk!
Jag vet inte riktigt, jag vill både skratta och gråta.
Ja, jag är knepig just nu! Huh..
Men det finns inget att göra åt!

Jag är uttråkad också,
finns inget att göra..

Pappa sitter och kollar Tv,
Idrottsgalan, inget för mig!
Jag  har ju ioförsig en tv i mitt rum också,
men så tråkigt att se på tv i ensamhet.
Inget jag tycker om iallafall..

Och i morgon måste jag ringa och boka om frissan också.
Känns tråkigt, men det gäller ju somsagt att prioritera!
Och i detta fall prioriterar jag mina vänner, premiären och Alkoholen! hehe..
Låter säker konstigt för vissa, men för mig är det helt Vettigt!

Less på all min musik är jag också,
men jag orkar inte börja tanka ner något just nu.
Jag är för slö för det..

Ne jag känner att det var ett deppigt inlägg dethär, eller ivarjefall väldigt konstigt..
Men som tur är har jag en Chokladkaka bredvid mig! (:
Min bäste vän, en vecka i månaden! Tacka skaparen av Marabou.
Och nu ljög jag också, jag har 2 chokladkakor framför mig..
Marabou Mintkrokand och Marabou Non Stop! (: Mmmm.. Marabou!

En enkel fråga till er, som jag hoppas ni svarar på..
HUR MÅNGA RUTOR GÖR DIG GLAD?

Det var en enkel fråga, så jag tycker att alla ni som läser min blogg kan svara på det! ;p Ellerhur?


Och nu vart det ngn skit låt som gick igång också,
dags att byta..
Kanske inte så roligt fakta men ändå..

Jag är på skriv humör, känner för att skriva av mig,
så då kommer sådant!

Och så känns håret skitigt,
men de är det icke!
Jag duschade nämligen i morse,
men man har ju sådära lagomt med produkter i håret just nu,
och då känns det smutsigt..
Kanske ska byta ut några av dom..

Hade en skit dålig hårspray, håret känndes fettigt utav det,
så jag köpte en ny, men den känns inte så mycket bättre faktiskt! :S
Har någon tips på en bra hårspray? ;p

Ja vad ska man mer skriva då?
Jag skulel behöva köpa lite kläder..
Känns som att man inte har några kläder alls..
Men så har man ju inte råd till det häller..
Varför har jag inte jobbat mer denhär månaden?
Jag har ju haft chansen! :S

Hade jag vunnit 50 000kr,
hade jag köpt en bil för max 20 000.
Sen shoppat för kanske 10 000,
och det återstående 20 000kr hade jag rest för,
och på resan självklart shoppat då också!

Jag har fått sko noja.
Jag bara älskar skor.
Om man inte räknar med tofflor, flipp-flopp, foppa, skoterskor, tränings skor och sådant,
så har jag räknat ut att jag har 18 par skor.
Det kanske inte låter så mycket, men det är faktiskt de!
Och så använder man typ hälften. haha..
Normalt!

Parfym noja,
det har jag haft ett bra tag..
För tillfället har jag inte så många parfymer,
men jag har haft en hel del...
Hade viljat fylla på mitt parfym förråd också,
men då är ju grejen den att parfymer är ju inte billigt!
En parfym går ju på minst 300, och vem har råd att ha hur många somhälst?
Inte då jag iallafall!
Ne nogpratat om det..

Ja det vart då ett väldigt blandat inlägg,
och humöret har ändrats flera gånger undertiden jag skrivit dessutom! haha..
Nomalt? Nå ne!



Dagens Kläder: Röda strumpbyxer, vitt brottarlinne, lila tröja.
Dagens Frisyr: Utsläppt
Dagens Smycken: Endast staven i tungan
Dagens Parfym: Britney Spears - Fantasy
Dagens Vill ha: PENGAR, körkortet!
Dagens beroende: Cigg, smootie
Dagens låt: Lars Winnerbäck - Elegi
Dagens Blogg: Min Egen ;p HELT KLART!


Ne nu kom Joakim! <3

Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0