En lista för att fördriva tiden.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej det gör jag icke!
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja det har jag gjort..
3. Vad åt du senast? Smootie, om det räknas?
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja det har jag :)
5. Har du varit med i en rättegång? Nej, men har kollat på några...
6. Är du polare med grannarna? Nej inte direkt, men har inget problem med grannarna..
.7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Idag, om körde räknas?
9. Har du haft en stalker? Haha, ok, nu verkar jag blåst, men vet faktiskt inte vad de är..
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Max, seppo
11. Hur bra är din syn? Inte bra alls.
12. Var är dina syskon just nu? Hemma hos dom kanske?
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Inatt drömde jag att jag blev riktigt svartsjuk, och Joakim betedde sig dåligt. huh.. Tack för att det var en dröm!
14. Vem ringde dig senast? Joakim! <3
15. Vilken tid gick du upp imorse? 15.00
16. Vad ska du göra i helgen? Det är ju söndag, men nästa helg ska jag iallafall basta med flickorna nere i Kurra.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Har tömt min Inkorg
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Adam Tensta
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka nu.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Var ute på varvet.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Kollar klockan.
22. Vad ska du göra efter det här? Gå på toa, röka, kolla tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0