En lördag!

Ja igår var det lördag.
En RIKTIGT trevlig sådan! (:

Kvällenb började med att jag åt middag med pappa och hans vän,
och hade det trevligt!

Efter maten så pratade jag med Pojken,
han var påväg till Kurra och hälsa på Dennis,
så jag åkte med han till Annika och Elis på samma veva. :p

Satt i kurra och pratade skit och hade det trevligt,
gick äver förbi Erika och Tobbe o hälsadfe på.
Erika satt som en annan hemmafru och sydde gardiner,
och hennes mage är ju bara för gullig!

Fint hus hade dom verkligen!
Och man blir ju bara för sugen själv på att köpa ett hur.
Och Kurra är ju mysigt, så why not?
Kanske satsar på det när jag går ut skolan och har jobb? :)

Vid 1-tiden kom Joakim och hämtade mig, så åkte vi till Golfan och surrade lite.
Dom var ngra dära som satt och draqck lite öl osvosv..

Hämtade upp Jesper och gled runt några varv,
seb hämtade vi även upp Johanna! ;p

Var väll ute o gled till 4 halv5 tiden eller ngt.
Det var ritkgit trevligt!

Så hade Mimmi ställt klockan på 12 så jag skulle hinna träna.
Men har jag hört den? Nåne...
Och pappa har varit in och väckt mig 3 gånger.
Har jag hört det? Nåne..
Har svarat åt han i sömnen! BRA MIMMI!

Så jag vaknade till liv vid 3-tiden,
och då var det försent att träna,
dom stänger ju så tidigt på söndagar.
Får ta igen det i morgon helt enkelt!

Men lite nytta har jag faktiskt gjort idag,
har varit förbi mamma och hälsat på,
druckit kaffe och hämtat lite kläder..
Och så har jag faktikt kört lite bil också! ;p

Nu sak jag plugga.
Skriva lite på en historia uppgift,
och läsa teori.

Hur ser eran söndag ut? (:

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0