En måndag

Hejhopp!
Nu har Jag läst Körkortsteori, sovit och varit ute och kört lite.
Flitigt Mimmi! Eller? ;p
Ja LITE faktiskt (:

Men ett minus till både mig och Annika är att vi inte var och träna.
Och undanflyckter kan man ju alltid komma med.

Så dagens undanflyckter:
- Var tvungen att plugga körkortsteori
- Det är måndag (mer än så behövs nog iten sägas)
- Annika hade jobbat natt
- Jag har sovit dåligt/oroligt hela natten
- TRÖTTA !

Ja men så är det, det vart ingen träning, men i morgon så blir det dubbelt upp! ;p
Det låter väll bra? (:

Ne nu ska jag läsa lite mer Körkortsteori faktiskt!

Hadé bra! Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

tack mimmi! :)

2009-01-12 @ 22:25:48
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0