En onsdag.

Och ja, igår vart det inte ngn uppdatering, hade fullt upp! ;p

Gårdagen började med att jag, Hannah och Annika var och kollade på en rättegång,
var nästan att man började skratta efter att vittnet gått ut,
och dom sa att vittnets berättelse var för luftig. haha
Ja, det var väll inte allt för trovärdigt. menmen..

Efter rättegången åkte jag, Annika och Johanna ner till Kurra och mös på.
Var där i några timmar och svammlade på,
sen upp till stan. Jag och Annika tränade och sen upp till mig.
Härligt att träna! :p

Var och kollade på Joel, Burge, Freddan och Elis (medmera) när de hade innebandy träningsmatch!
Och efter det var det att glida runt och leka dum! (:

Kom hem sent sent på natten, och slocknade direkt..

Idag har iallafall jag läst rätt mycket körkortsteori,
och så har jag varit och kört lite också.

Jag och pappa åkte vid flygfältet och han lärde mig sladda lite.
Och det kanske inte gick jättebra, men det gick iallafall!
Riktigt roligt måste jag säga! (:

Sen vart det Coop och handla lite mat, sen hem och käkat.
Och nu sitter jag hära, väntar på att min pojk ska ringa,
så ska vi mysa lite senare mest troligt! (:

Mer än så händer nog inte idag, ska lägga mig i tid idag,
MÅSTE upp till skolan i morogn! Huhu..

Någon som har ett bra knep att dela med er utav,
som är till hjälp att komma upp ur sängen på morgon?
Hur gör ni som vaknar i tid varje morgon,
och tillochmed hinner sminka sig?
HJÄLP mig, jag vill lära mgi! haha

Dagens låt


Kommentarer
Postat av: Kicki

Himla fint av er att komma ! :)Och jo

jag satt också mest och småskrattade hela tiden. Haha.

Du är duktig Mimmi och kommer att klara körkortet lika galant som Anki, och jag ;) hehe

Love U!

Pusspuss!

2009-01-14 @ 21:08:39
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: J

Tack :) Hörde att du också har snart, lycka till!

2009-01-14 @ 22:09:10
URL: http://hoeglund.blogg.se/
Postat av: RonjKarlsson

Men så bra att du var där och såg vad som hände lilla mimmi:)

2009-01-14 @ 23:00:25
URL: http://ronjiikarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, jag hade också velat lära mig hur man kommer upp i tid på morgonen. För, det där med att ställa väckarklockan långt bort funkar ju inte haha :p.

2009-01-15 @ 00:09:07
Postat av: johanna

jag kan ju säga hur jag gör iaf:)

om jag börjar 8 ställer jag första alarmet på

06.00 då vaknar jag bara till litegrann. andra alarmet på

06.30 då blir jag lite mer vaken sen håller jag på sådär till

07.00 då stiger jag upp och klär på mig, sminkar mig, fixar håret och käkar frukost sen vid

07.45 går jag till skolan. för mig funkar det så iaf ;) men vissa dagar hinner jag faktiskt ändå inte med frukosten:S

2009-01-15 @ 14:07:50
URL: http://sipuri.blogg.se/
Postat av: M

Ja Ronja, Du har inte tänkt på att du berättat en helt annan historia till mig tidigare? Och Din historia och Puttes var inte häller alls likt varandra..

2009-01-15 @ 15:15:28
URL: http://mimmidunback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0