En ont i magen dag..

Ja mensvärken vill inte riktigt släppa,
det värker något fruktansvärt just nu.. Inget hjälper. Ajajaj..

Idag kan man väll säga att jag umgåtts med min bror Magnus hela dagen.
Han kom väll hit vid 1-tiden någon gång, och då satte vi oss ner och drack te.
Pratade massa strunt och disskuterade onödigheter som vanligt..

Sen har vi suttit här hemma, disskuterat och svammlat på,
samtidigt som jag har pluggat till körkortsteorin + att jag pluggat till samhälls.
Har en uppsats i morgon om brott och straff.

Ja men vi har iallafall suttit här hemma tills pappa kom hem, vid halv5-tiden..

Så då åkte vi och hämtade Magnus bil som var en bit utanför Svappa.
Jag körde dit, och det gick bra.
Men det  var bäck-svart ute och mycket snörök.
Gjorde även en omkörning.. ;p  allt gick bara bra..
Sen bärgade vi hans bil hit.
Men då var det far min som körde (:

Nu har jag precis käkat, ska ta och gå ut o röka lite,
sen tv och pluggande till körkortsteorin..

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vi ses imorgon Kram Magnus

2009-01-21 @ 23:02:04
URL: http://www.7thdayproduction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0