Ett konstigt slut

Ja det vart rätt konstigt slut på förra inlägget.

"Nu kom Joakim <3"
Det är väll kanske inte precis så man sak avsluta ett inlägg,
men min förklaring är att han kom hit,
och jag vill inte vara osocial och sitta o blogga när han är här (:
Är det en okey ursäkt?

Nå nu är iallafall Mimmi hemma,
har varit och tränat nyss!
Riktigt skönt!
Men jag måste ju erkänna att jag var slö på uppvbärmningen.
Sprang i 10 minuter.. Lite lite kanske men vafan.
Jag har inte stans bästa kondition! ;p

Nå ikväll vet jag icke vad som ska hända,
hoppas på ngt trevligt iallafall! hehe..

Nå nu ska jag vara social med Johanna på msn! ;p
Hadé bra! Kram


Kommentarer
Postat av: JS

hehe ja du borde nog sluta röka vi för konditionens skull ;P

2009-01-20 @ 18:18:31
URL: http://sipuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0