Facebook

Jag ratade med Mamma nyss,
hon lät ovanigt glad och uppspelt!

Ja, den första tanken var "Han hon hittat en kille?"
Men så var inte fallet, hon satt nämligen på....
...Facebook!

Jag höll på att trilla av stolen och tappa telefonen i golvet,
men jag kunde behärska mig! haha

Hon surrade på om alla hon skrev med, och så sa hon att hon hade en så fin bild på henne dära osv..
Haha, vad ska man säga? Tycker hon det är roligt så visst! ;p

Men det trodde jag aldrig om min 51-åriga mamma,
Facebook!  Jaja, det är väll lite småroligt ändå.
Hon är nämligen typ stans sämsta, när det gäller datorer.

Hon måste har fått hjälp av någon! (: haha
Men mamma, det är bra,
du håller ungdomen vid liv! Eller något liknande.. hihi..


Jag och min älskade mamma! <3

Hadé bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0