Folketshus parkeringen

Jag får lite ångest av detta.
Sitter hemma PÅ EN FREDAG!
Medans rästen av Kiruna antingen super eller  Jobbar. Ånsget ångest ångest..

Nå jag hade ju kunnat gå ut idag, och ja, jag är sugen.
Men så har jag ju jobb i morgon, så det är lika bra att vara hemma,
gå och lägga sig i tid osv..

Har gjort en Facebook idag också,
förstår inte så mycket.
Och har alltid klagat på Facebook,
ändå har man en nu.. Hrmmf.

Nå mamma har somnat på soffan,
och jag har inget att göra..

Tänkte ringa  min pojke, han är det alltid roligt att prata med :p
Men så är han och super, och jag tycker att då ska man inte prata i telefonen,
så då sket jag i o ringa han. haha..

Nå vad ska jag göra då?
Kanske ta en cigg, och sen försöka sova?
Jag börjar ju jobba tidigt i morgon..

Men då är det ju så att jag är hos mamma,
och hon bor ju mitt på stan,
och det ä lyhört och fredag..
Men det vill jag säga att man bara hör massa folk skrika..
Och så har jag mitt rum mot "gränden",
så man hör massvis med 14-åringar skrika och villa omkring där ute.

Och direkt det blir tyst och man håller på att somna lever dom om igen.
Så håller det på så ett tag..

Sen när dom väl blivit tyst och man somnar till lite,
så stänger krogen, och då är alla på folkan och skriker istället..

Dessutom så lever bilarna om som fan också,
tutar, brummar och allt vad det heter..

Men det ska jag inte klaga på,
när jag var 14 var jag också och skrek i gränden,
och när krogen stänger går man ju förbi folkan,
säkert skriker jag då också..
Och så brukar ju jag också vara med och glida runt..

Ne jag vet inte riktigt..
Nu var det ngn bil där ute som tutade.
Men för er som vill veta,
så är klockan 23:02 och det är ca 7-8 bilar som glider runt just nu..
Inte så mycket, men det är så många som super.
Konstigt nog.. Kan bero på att det är löning? huh..

Mycket turister som går tvärs över folkan med jämmna mellanrum,
alla kommer fårn samma håll, och alla går mot ferrum..
Undra vart dom varit?

Nu ringde Marcus också,
han hade också precis börjat dricka..
Vilket betyder att det är någon i Gve som super också..
Fast kanske inte, för han satt i ngn bil påväg till någon by/stad..
Hörde inte vad han sa att det hette.. haha..

det står 2 röda bilar på folkan,
dom pratar med varandra,
och nyss tutade den ena bilen till ngn som åkte förbi..

Det händer grejer, nu börjar det komma mer bilar ut. Ojoj.. ;p
Intresant fakta för er som vill veta..

Och jag sitter fortfarande bara här,
hör på mammas snarkningar från tv-rummet..
Nu åkte en av dom röda bilarna ivag,
och så kom det en grön bil och ställde sig bredvid den andra röda bilen..
Men han har lite problem,
han backade ganska långt,
sen körde fram..
Han ställde sig bara närmre..

Det åkte förbi en ful svart Passat på folkan nyss,
någon som könner sig träffad? haha..

Så nu har jag varit och rökt också..

Ont i nacken har jag också.
Förstår inte varför.. Hrmf..

Och så har jag fått en tid hos läkaren också.
Ska kolla upp mitt lillfinger.
Det domnar bort JÄMT!
Jobbigt och läskigt.

Det var bortdommnat när jag skulle skriva uppsatsen i skolan här i veckan.
Så jag skrev som en 3åring. Handstilen var FÖRJÄVLIG! Hujj. Inge roligt!

Nu är det någon som skriker på folkan igen.
Ja vad ska man säga om det?

Och så lever bilarna om dessutom!
Men det är lungt. Änsålänge.
Jag försöker ju inte sova just nu precis..

Imorgon är det somsagt jobb,
slutar väll vid 4-tiden.
Då ska jag och pappa ut och övningsköra,
sen ska jag hem och duscha..
King Kong är på tv imorgon,
så när jag pratade med Joakim för ett tag sen bokade jag upp han i morgon kväll.
Vi ska se King Kong! Jag ÄLSKAR det filmen! (:

Varje gång jag ser den bölar jag som attans.
Första gången jag såg den var på bio.
Och jag asbölade, typ skrek för att jag grät så mycket,
och jag slutade ju inte precis gråta häller..
Grät tillochmed när jag kom "hem"..
Ja men så kan det ju faktisk gå.. haha..

Ne nu sak jag försöka göra ngt vettigt som kanske får mig trött?

Hadé bra tillsvidare fuckers!

Kram

Kommentarer
Postat av: JS

heej houfff nu sitter ja här o mår jääävligt skit. usch vi satt o pimpla sprit hos johanna hur länge som helst. o ja du kan ju tänka dig vart ja har spenderat natten ( på toaletten ) houff, de va en rolig kväll men bakisen är ju fan de värsta ja varit med om. du ska fan va glad att du inte va ut ;) hehe hann inte ens till krogen .. men jag tror nog att jag var för full ändå för att komma dit ( och jag som kan hantera mig själv fast jag är full så var jag duktigt nog att be om skjuts hem när de blev för mkt. hehe p&k

2009-01-24 @ 05:01:51
URL: http://sipuri.blogg.se/
Postat av: eve

Dedär är ett täcken på att man inte är ute en fredag :D

2009-01-24 @ 13:28:19
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0