Godmorgon!

Jag kan inte påstå att jag någån gång varit en riktig morgon människa.
Hällst av allt ligger jag och sover på till 1 - 2 tiden på dagen..

Det värker i mitt inre nu när jag vet att jag jobbar på lördag, och inte får sova ut..
Eller värker är väll kanske att ta i, men det känns inge roligt!
Men vad gör man inte för pengar? ;p haha..

Nå nu är jag iallafall vaken, har hunnit duscha, och dricka en kopp te..
Men mer än så har jag inte orkat med ännu.
Ja fönat håret och smort in kroppen förståss men..

Jag hade hunnit sminka mig innan skolan idag, men jag vet inte...
Jag antar att jag inte är sådan. 
Smink är inte det viktigaste för mig,
 när det är partaj så visst, men annars är det väldigt sällan..

Och såg att bror min hade skrivit en kommentar, "Vi ses i morgon"
Det vill säga idag..
Men Magnus om du läser nu så tror jag inte alls vi ses idag..
Har föreläsning på skolan klockan 1, så slutar vid halv3.
Och då ska syster din på stan och köpa en hårfärg,
åka hem till mamma och färga mitt hår.. ;p

Det får bli någon annan dag du får plåga mig! ;p
Fasst jag måste erkänna att du plågar inte mig bara, du är väldigt snäll också! (:
Lite kärlek till syskonen skadar aldrig! (:

Ne nu ska jag ta och göra något vettigt,
kanske ringa och väcka Hannnah? ;p hehe..

Och somsagt, efter skolan blir det stan osv,
så det blir nog en senare uppdatering här, än vanligt..
Om jag itne får lite att göra på mitt hål,
som jag har 10.35 - 13.00...
Jag verkligen älskar att ha håltimmar.. Not!

Nånå. Hadé bra tillsvidare gott folk!
Kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0