Ingen bra rubrik

Igår var det lördag, en trevlig sådan!

Kvällen började med att jag, Annika, Pappa och Brittan satt här hemma och åt middag.
Det var supergott, och vi hade riktigt trevligt!

När maten var uppäten och vi suttit ett tag, så lånade jag och Annika pappas bil.
For till student hemmet och städade, Usch så det såg ut dära!

Sen vart det varvet, och hämtade även upp Joakim!
Joakim hoppade in i Davids bil efter en stund,
och så började vi leka Kurragömma med Bil.

Ja det var roligt tills sista vändan.
Dom gömde sig och vi letade.
Och vi letede ännu mer.
Och änumer!

Efter många ledtrådar och många varv runt överallt hittade vi dom.
Comfort var dom på, vakom en jävla soptunna typ, och svåra att se. haha..

Jaja, vi hittade dom iallafall tillslut så.
Sen körde vi hem pappas bil,
hoppade in i Davids och körde hem Annika till kurra..

På hemvägen for viförbi "tok-gubben"
Men han var itne så tokig i gång. haha..

Nånå, det var en mysig dag igår iallafall.

Nu har man iallafall precis vaknat,
skulle å kolla på Joels och Burges match i innebandy idag.
Klockan 11, men försov mig totalt. Huj. Sorry guys!

Och hur ska det gå att vakna i morgon till skolan då?
Det vill jag nog itne ens vat. haha..

Nånå, nu mat! Hadé bra tillsvidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0