Ja då kom vi till den punkten då jag vart dålig...

...igen på uppdatera.
Så nu blir det en flera-dagars uppdatering igen.. haha
Sorry..

Nå Tisdag kväll kom Johanna hit.
Vi kikade film och tröck i oss popcorn. (ne ingen favorit).
Men konstigt nog var det gott ändå.
Brukar absolut inte tycka om det..

Nånå,
i slutet på filmen kom Annika till stan också,
Vi var förbi Thai och hämtade mat (:
Min kära Annika bjöd en fattig Mimmi ;p
Första gången jag åt mat därifrån, och det var riktigt gott!

Sen for vi ut och gled lite också. Trevligt som attans (:
Efter ngn timme åkte vi hem till mig, (närmare halv1 på natten)
Jag började damsuga lägenheten,
och Annika o Johanna kikade tv..
Slog igång Torkel i knipa,
men efter halva filmen for vi ut igen.

Jag Johanna och Annika, Geggan Bruge och buges tjej, Joel och Freddan gled runt..
Vi var då på alla möjliga parkeringar, dummade oss och hade trevligt!

Vid 5 tiden körde Anki hem mig och Johanna hit till pappa.
Vi kollade klart filmen och sen sov vi några minuter.
Klockan 7 på morgonen kom mamma och hämtade oss.
Och så bar det av till Gvem och halkbanan..
Sov hela vägen dit. kan jag lova!

Nå väl på halkbanan var det riktigt roligt! '
Och gubben vi hade det med var ju as häftig och rolig :) haha

Innan vi åkte hem for vi förbi Statoil och köpte mat,
och vid det laget var jag riktigt hungrig,
jag tror aldrig en mos meny har varit så god :) haha

Hemresan sov jag också bort. Härligt att sova i bilen ju! :)
Och när jag kom hem så duschade jag och sen fortsatte jag sova i kanske max 2 timmar..

Vid 8-tiden gick jag till min Pojk.
Vi låg och mös framför tv:n och surrade skit (:
For ut på varvet, sen vid 11-tiden hoppade jag över till Annikas bil..

Jag, Annika och Johanna for och våldgästade Joel o där var även fredde och Geggan. :p
Var inte dära så länge, så for vi ut och gled o dummade oss snäppet värre än natten innan (:

Så for vi hem till Geggan och skulle se film,
men efteren stund slutade filmen att fungera..
Så då bestämde vi oss för att det var hemfärd..

Kom hem vid halv4-4 tiden men hade svårt att sova,
så somnade väll vid närmare 5 kanske..
Så skulle man till skolan men det gick som det gick..

20 över 11 hade jag tändläkarn iallafall..
Kom i tid. Sen efter det gick jag hem och sov till halv5..

Så for jag Pappa och Brittan och handlade också.
Nu nyäten och fortfarande trött...

Pappa kom hem igår, och presenter hade han med också! ;p
Fick en gosig stickad tröja, 2 klänningar, en bilsterio, och lite annat småkraffs :)
Det var roligt ! :) Och skönt att itne behöva vara ensam nåmer. haha..
Inte för att jag varit så ensam ändå men.. ;p

Och så lite bilder från våra kravader kanske?











Nånå, mer bilder orkar jag helt ärlig inte lägga upp :) haha!
Det låter väll bra?

Ikväll var det ngn komedi på tv tror jag, så blir nog att se den skulle jag tro faktiskt :p
Och så tänkte jag göra en Smootie! Usch så gott!

Det låter väll bra ändå? ;p
Vad händer för er läsare denna kväll?

Nu sak jag återvändra till min Lypsyl och Loka! :)


Hadé bra allesammans, kanske blir en uppdatering sen, om inget kommer ivägen! ;p

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0