Jag är duktig!

Ja det är jag verkligen!
Har hållt på att städa mitt rum nu i 2,5 timmar! ;p
Så nu är det clean där inne!

Har damtorkat Allt! Till och med Listerna.
Och rensat bort en massa har jag också gjort! (:

Känns riktigt härligt nu när man är klar faktiskt! hihi..

Men så kommer tankarna fram när man städar,
just nu är jag riktigt sugen på att flytta hemifrån!
En egen lägenhet, som man får inreda osv. Så roligt! :)

Men nu är det inte länge kvar tills man tar studenten,
och då är det bara att sakffa ett fast jobb och flytta till eget! (:

Har ju stått i lägenhetskö ett bra tag redan, så allt för länge kan det inte ta att hitta en lägenhet. :p

Nå nu ska jag hoppa in i duschen, sen i kväll kanske min pojk kommer förbi! ;p

Hadé bra gott folk!

Kram!

¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0