Jag är FLITIG!

Kom nämligen upp i tid idag igen!
(pappa tack för hjälpen)
Och i tid till skolan kom jag också!

Hade bara en lektion! Det var härligt! (:
Sen vart det hem, på med Gymkläderna och stack iväg och gymmade!
Efter jag tränat gick jag och pappa och käkade lunch på lagund.
Tog en Kycklingsallade och vatten, jag var nyttig! haha..

Lite småjobbigt att träna idag, hade sådan träningsvärk från igår så. huh..
Men det var ändå skönt att träna på ngt konstigt sätt.
Man känner sig så flitig efteråt :)

Ikväll blir det att mysa på med mina flickor.
Ska väll se Let´s dance och bara ta det lungt.
Ingen utgång och ingen alkohol! (:

Och så blir det väll ut och köra lite med far min en stund också! (:

Ne nu ska jag skaffa ett liv och göra ngt vettigt.
Kanske det är så att en rökpaus närmar sig?
Jo, jag tror nog det!

Hadé bra sålänge! Kram


Kommentarer
Postat av: Frida

Men Mimmi har du inte slutat röka ännu? Du slutade ju där ett tag :)

2009-01-16 @ 14:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0