Jag borde bli kock!

Ja nu har man kockat till lite mat här hemma också!
Och  nu tänkte jag skryta lite faktiskt!
Jag borde bli kock tror jag!
För helt ärligt så är jag faktiskt bra på att laga mat! (:

Idag vart det ioförsig en lätt maträtt,
Nudlar, wookade grönsaker och kyckling! (:
Men gott gott!

Nå fortfarande fredag! :) haha
Och det känns hur skönt som hällst! ;p

Så i morgon får man soooooooova, utan att behöva vakna till ngt speciellt!
Såå skönt måste jag säga!

Blir nog en jäävligt lugn helg,
en Vit vecka kan behövas ibland,
men måste erkänna att lite öl sugen är man ju!

Nånå, nog om detta!

Vad ska ni gott folk göra i helg då?
Krogen, Tv-kväll, Glida, bara ta det lung eller något annat kanske? (:

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0