Kaffe, beroendeframkallande?

Ja Kaffe är beroendeframkallande!
Idag har jag och Johanna varit på Brända igen,
och druckit massvis med kaffe,
och så fick jag även i mig en macka idag ;p

Satt där i flera timmar och hade trevligt!
Så Satt några norrmän i bordet bredvid..
Det skrattade högt som attans,
och så satt det o pratade om att Straffknulla? Hrmmf..
Ne men det var rätt roligt att lyssna på dom..

Nånå, efter ett x-antal timmar kom far min och hämtade mig.
Så var vi ute och körde lite bil, gjorde småärenden.
Handlade mat, for förbi Ö&B, apoteket osvosv..

Nu har jag precis kommit hem,
funderar på att vila en stund innan jag ska till mamma o käka middag.
Ikväll blir det att umgås med mor min, dricka lite vin och äta mat.
Kolla Let´s Dance och ha det trevligt..

Efter det blir det nog att ta ngt varv med Annika och hennes Mormor som är på besök! :)
Trevligt trevligt.
Sen bädden i lagom tid, för i morgon är det jobb som gäller..
Börjar klockan 9! Aaah!

Nånå.. Det är mina Fredags planer,
vad händer eran fredag? Utgång?

Hadé bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0