Lördag kväll

Ja, idag var det jobb.
Jobbigt faktiskt,
var så himlans mycket folk,
och det var en fågel som viskade i mitt öra att det varit FULLT på alla fik i  Kiruna hela dagen idag..

Ja så är det när det är löning,
plus att LKAB har gett ut plus-löner,
eller vad det nu heter! ;p

Ja slutade väll vid 4-tiden,
och gick upp till mamma och la mig på soffan och vilade ögonen på tv:n..

Vid halv6 kom far min och hämtade upp mig,
så for vi på Thai och hämtade käk,
hem och käkade.. (:

Dushen kom jag också in i,
duschade i typ en timme, riktigt härligt..
Nu är make-upen på och jag sitter och pratar med Johanna i telefonen..

Snart kommer Joakim och hämtar upp henne,
sen kommer han, hon och Bagarn hit så ska vi se King Kong! ;p

Undra hur mycket man får böla idag då? haha
Hoppas Johanna oclså gråter till den,
annars kan det ju vara lite smått pinsamt. haha Nåne..

Nånå, nu sak jag vara social med Johanna i telefonen igen.
Hadé bra tillsvidare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0