Lördag / Söndag / Måndag

Hej! Ja nu blir det en sånhär 3dagars uppdatering igen. :)
Lite blogg torka kanske? Haha..
Men jag sak bli bättre, jag ska iallafall försöka :p

Lördag
På lördag så kockade jag mat åt min och Matilda. :p
Kötfärssås och mackisar. :) Riktigt gott vart det faktiskt!
Sen var det jobb mellan 19-21 ;p

Efter jobbet kom Matilda och hennes pojk Jens och hämtade upp mig,
så åkte vi till Jens och kollade Hockey!
Och ja, som vanligt skrek man sönder halsen,
som man alltid gör när det är hockey på tv. haha
Men Sverige kom i allafall till final, och den sänds i natt! (:

Så fort vi ut och gled några varv, men var inte så mycket folk så kom hem redan vid 2.
Satte mig vid daton och fastnade dära.
La mig i söngen och kollade tv och frös, sen kom Joakim,
och då fick jag lite värme :p
Vi låg och svammlad eoch mös väääldigt länge,
sen vart det iallafall sov-time, och jag sov som en prinsessa. :P

Söndag
Jag och Joakim vaknade av att Johanna och hennes lillebror kom och hälsade på.
Svamlade lite sen åkte Joakim hem, och en timme senare gick Johanna också hem.
Så Mimmi hoppade i duschen och sen var det jobb..
19-21 igår också. Och det gick faktiskt riktigt bra igår också :)

Efter jobbet for jag hem till mamma, kollade ngn film på tv, sen bädden.
Kom i säng vid 00.30

Måndag
Ja idag vaknade jag 14.00, vilket betyder att jag sovit över 13 timmar.
Trött fortfarande, vilket kan bero på att jag kanske sovit för mycket? hehe

Idag börjar jag jobba klockan 17 och slutar vid 19. Huh..
Men det går nog bra ska vi se :)
Och efter jobbet skulle jag nog kanske ut med Annika och glida lite bil :) Nice..

Sen på onsdag har jag iallafall halkbanan, härligt att få det bort gjort,
sen säger många att den är rätt rolig faktikt.

Är det så? hehe..

Nå nu ska Mimmi fixa saker här hemma. Hadé bra! Kram / M


Och dagens låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0