några koppar kaffe och två blonderingar..

Ja idag har det hänt grejer gott folk!

Jag och Johanna gick på brända för en kaffe,
som slutade med flera flera koppar kaffe och lika många toalett besök!
Ja kaffe är ju som ni säkert redan vet, väldigt urindrivande! (:

Efter ett x-antal timmar på Brända for vi hem till mig,
och där började mixtring med Mimmis hår.
Slängde i en blondering, för att få bort mitt orangea.
Och det slutade med två blonderingar så nu är typ allt de orangea borta! ;p
Vart även över lite färg till Johanna, så hon fick bort lite orange färg från håret också! (:

Mamma utbrast när jag var färdig med håret,
"Mäh! Nu ser du ut som dendära Bimbo Bella i håret"
Ja, hon menade förstårr Blondinbella, men det är ju inte lätt att hålla ordning på allt! haha

Sen hjälpte snälla Mimmi hennes mor med att lägga upp lite bilder på hennes Facebook. hehe..
Ja då har man testat på det också!

Självklart har Mimmi fota lite bilder också,
dock med min mobil, som har en super dålig kamera.
Men nu är vanliga kameran på laddning, så här framöver blir det bättre bilder!






Och Min mamma framför datan



Och såhär TOKIG såg min far ut igår..


Haha, pannlampan på skallen! ¨

Ja det var väll allt för idag tror jag! (:
Kanske komme ren uppdatering om ett tag,
om jag inte hinner gå å sova! ;p

Pusskram allesammans tillsvidare!


Kommentarer
Postat av: JS

jo jajjemen, jag var pissnödig till och med när jag kom hem. huhu. ne det var en mysig dag faktiskt, men huvaligen va vi surrat kommer ihåg hälften av vad vi sagt : )

2009-01-22 @ 22:45:29
URL: http://sipuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0