Oj vilken kväll! ;p

Ja det kan man verkligen säga :p
Det var riktigt trevligt igår..

Kvällen började med att jag åt middag med far min, och hans tjej..
En riktigt god kyckling gryta med lite inslag av Thai typ. hehe..
Till maten vart det självklart 2 glas rött..

Johanna kom också förbi hit och även hon fick ett glas vin! (:
Efter maten kom Annika och hämtade upp oss, och det bar av till henne på studenthemmet.
Sofia kom också förbi och vi satt och drack vin och käkade ost o kex. :)
Pratade och pratade och pratade gjorde vi också :)

Efter ngn timme kom Joel, Geggan, Fredde och Burge förbi också.
Men som man säger, ju mer desto roligare :p
Burge var den nyktra av oss och var inte där allt för länge.

Efter yttligare några glas vin, groggar och shotar kom även mer folk.
Denna gång var det Jonta, Joel och Petter.
Så vi var en hel del personer där i Annikas lilla rum! haha..

Men det var riktigt trevligt, och skönt att itne gå ut på krogen och slösa pengar sör en gång skull! :)

Vi satt dära hela kvällen/natten.
Och vid 5-tiden kom jag och Annika hem till mig.
Vi tröck lite mackor och pratade skit.
Somnade väll vid 6-7 tiden någon gång :)

Ja det var en lång (som kändes kort) kväll med mycket skratt!

Kameran var självklart med men batterierna tog slut rätt fort.
Mimmi hade glömt ladda den, like always!



Ja några bilder hans ju självklart tas! ;)

Nå nu ska Mimmi hoppa i duschen.
Middag om en timme!

Hadé bra! Kram



Kommentarer
Postat av: Johanna

ja fifan vilken kväll :) trevligt, mysigt och riktigt skönt att inte fa på krogen måste jag hålla med om! trevligt sällskap hade vi också ;)

2009-01-11 @ 15:08:32
URL: http://sipuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0