Otrohet..

Det har varit mycket prat om otrohet den senaste tiden,
så jag tänkte skriva av mig lite, om vad jag tycker om det..

Jag tycker att otrohet ALDRIG är tillåtet.
Det är aldrig rätt att göra något med en annan person om man har ett förhållande.

Men då har ju alla en egen gräns om vart dom tycker att otrohet går.
Vissa tycker otrohets gränsen går vid en kram eller puss på kinden,
medans andra tycker gränsen går först vid samlag..

Det är svårt att avgöra vart gränsen går,
det beror på händelse osv..
Men oftast tycker jag att gränsen går vid att man pussas..
Ett bra sätt att känna av vart gränsen gå är ett superenkelt knep,
tänk dig att det var din partner som gjorde något med en annan,
hur mycket skulle du acceptera?

Och Om ens partner är otrogen?
Vad hade man gjort då?
De flesta säger att de hade dumpat svinet direkt.
Och visst, Det är lätt att säga,
 
Men när man väl är i den situationen (som jag hoppas ingen hamnar i)
att ens partner varit med en annan tjej/kille,
så är det inte många som dumpar,
de flesta ger en till chans,,

Jag ska inte säga att det är fel att förlåta det,
för jag har gjort samma sak i tidigare förhållanden.
Men jag har lärt mig av mina misstag,
 för även om man förlåter en sådan stor sak som otrohet,
så glömmer man det aldrig..
Förtroendet till partnen blir aldrig lika stort igen,
och dessutom tillkommer en hel del onödig svartsjuka!

Så allt folk där ute - Skapa kärlek på ett rätt sätt! (:





Vag gör folket idag då?

Jag sitter då iallafall bara här hemma,
funderar på att ta en stödvila nu innan gymmet,
och efter gymmet blir det att fara ut och köra..

Läsa körkortsteori också förståss! Huj..

Sen ska jag umgås med min Älskade Pojk! <3

Hadé bra tillsvidare :)
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0