Plugga, plugga, plugga..

Jag läste Fridas blogg nyss, och märkte att jag inte är den enda som har en pluggardag idag.
Och nu är det en paus i pluggandet för min del också,
och på begäran skulle jag lägga in bilder oftare i min blogg,
så här kommer en "dagens outfit"  för engångskull..



Mysig lång kofta från H&M  och röda strumpbyxer. Enkelt och färgigt! (: I like it!

Sen kan jag ju alltid slänga in ett bildbevis på att jag pluggar.



Och vet ni? Nu har jag renskrivit färdigt ett arbete iallafall.
Då var det bara, hmm.. 3 kvar kanske (: JAG ÄR EN FLITIG MÄNNISKA HELT ENKELT!

Ne nu tillbaka till pluggandet! Hadé bra !
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack Mimmi ! :)

Jag gillade dina röda strumpbyxor ! :)

hehe.

Och du är duktig som gör skolarbeten. Jag vill också börja skolan igen ;)

Puss på mitt gull <3

2009-01-18 @ 20:26:55
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0