Sov-time

Ja nu börjar klockan närma sig läggdags.
Ska upp tidigt i morgon.. Nämligen 6! :S
Hur ska jag lyckas?

Men måste hinna duscha innan skolan, och börjar redan klockan 8 i morgon så. Huh..

Filmen var iallafall bra!
Men efter ca halva filmen insåg jag att jag sett den en gång tidigare. haha..

Nånå, det spelar itne så stor roll, det var ju så länge sen ändå så! (:

Imorgon då?
Då är det fredag!
Och jag, Johanna och Annika ska sitta på studenthemmet hos Annika.
Dricka lite vin och kanske ngn drink, surra o ha trevligt! (:

Blir ingen krog för oss iallafall, sådant har vi icke råd med.
Eller inte jag ivarjefall. haha!

Känns pissigt att vara pank, jag är inte van vid det riktigt!
Nånå..

Dagens vill ha: PENGAR!

Ne nu sak jag hoppa i sängen! Hadé bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår dig. Är pank som en jävla kyrkråtta. Man får ju som liiite panik. Men det löser sig säkert haha :p

2009-01-09 @ 03:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0