Tiden rinner iväg..

Ja verkligen, tiden går så himlans fort tycker jag.
Igår hade det redan gått 3 månader sen jag träffade min pojke!
Ojoj, det har då gått himlans fort måste jag säga...

Vad gjorde jag igår då?
Jag, Johanna och Annika satt här och kollade Let´s Dance ett tag.
Hade inte ett skit att göra, men då kom pappa in i bilden.
Han var snäll och lånade ut hans bil till oss, även fast vi itne kunde tanka. :p
Så vi gled bil hela kvällen och hade det trevligt!

Vid 3 tiden åkte jag Annika och hennes vovve hem till mig och sov,
och så sov vi till klockan 3!  Huj!
Så då har man vänt på dygnen IGEN!
Det är icke bra! huh..

Idag har jag inte hunnit göra så mycket,
min bror Magnus har vart förbi en stund,
så jag har suttit och disskuterat med han.. (:

Duschat har jag också hunnit göra, så lite vettigt är gjort iallafall! ;p

Nu väntar jag på mat.
Pappa och hans vän är i köket,
dom är som små fjortonåringar,
sitter och visar roliga sms åt varandra och skrattar.
Samtidigt håller pappa på med maten!

Min mage kurrar... Och snart börjar man väll känna matlukt också.
Men då vet man att maten närmar sig iallafall! (:

Ikväll vet jag absolut inte vad jag sak göra.
Antingen umgås med mina flickor eller umgås med min Pojke.
Det återstår att se :) SÅDESÅ! :)

Ne nu ska jag försöka göra ngt vettigt. Kanske läsa lite bloggar?
I bloggens värld hittar man mycket intressant!
Och antal bloggar man läser, ökar somsagt för varje dag.. Det är sjukt!

Och ni läsare kan väll slänga in en kommentar,
kan ju vara roligt att se vilka som läser denhär ointresannta bloggen! :)

Hade bra!

Kram !

Kommentarer
Postat av: johanna

jag läser självklart din blogg ;) hehe

2009-01-17 @ 21:11:23
URL: http://sipuri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0