Träning som gäller!

Ja nu sitter man här hemma och väntar på att hannah ska ringa och be mig börja gå ner till gymmet! (:
Träning på hög nivå idag tänkte jag! ;p Hääärligt!

Sen blir det ju förståss att fara ut och köra lite sen också, och läsa lite teori!
Jag är flitig känns det som! ;)

Och ikäll ska väll jag och Joakim se ngn film på tv, och mysa på! <3
Vart inte att umgås igår så..

Sen händer det väll inte så myciket mer...

Har varit i skolan idag, kom upp i tid förengångskull! ;p
Jag är bäst! haha.. Ne men vafan, det var bra gjort av mig..
Kanske beror på att jag gick och sov igår i lagom tid?
Dom här sena kvällarna är farlig för mig,
jag är för morgontrött! Men somsagt idag fixade jag det!

Ska jag inte få lite beröm för det iallafall? (: Det tycker jag att jag förtjänar!

Och Torsdag idag redan, dagarna flyger iväg känns det som!
Imorgon är det redan Fredag! Förstår ni hur fort det gått?

Men det är bra att det går fort!
En dag närmre Teorin och uppkörningen! Känns toppen!
Bara man fixar det ! (:

Och vad händer i helg för Lilla Mimmi (som en viss kallade mig)?
Jo det blir nog att ta det himlans lungt!
Läsa mycket teori och köra en hel del.
Sova blir det också!
Och är jag riktigt flitig kanske jag tillochmed tränar på lördag morgon!
Men det återstår att se, beror ju på hur länge jag sover,
dom stänger ju så himlans tidigt på helgerna :(


Nå ne, nu kan jag inte sitta här och slöa, gymmet nästa! Nice..

Hadé brta! Kram!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu har jag länkat din blogg på min sida ;) hihi puss

2009-01-15 @ 16:50:39
URL: http://jennes.blogg.se/
Postat av: Kicki

Lilla Mimmi ! ;)

Du är jätteduktig ! ! ! :)

<3<3<3

2009-01-15 @ 17:07:36
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0