Bad!

Hallå! :)
Nå har precis kommit hem från jobbet,
jobbade över drygt en timme idag..

Snart ska vi käka lite mat, sen ska jag bada! :)
Pappsen och Brittan följer med, men dom kommer nog itne bada..
Riktiga badkrukor dedära!

Sen blir det inte att bada förens i Turkland!
Men jag överlever nog! :)

Solen steker här ute, känns riktigt nice (:
Och snart kommer lönen dessutom!
om 8 dagar faktiskt..

Ja vad ska jag mer skriva ner?
Jag vet inte riktigt, men jag njuter varje sekund för tillfället iallafall! :)

Fast idag på jobbet var det sådära halvtråkigt,
Chánel var ledig, och vi brukar ju svammla på ganska rejält, men gick bra ändå..

Nånå, hadé bra tillsvidare!

Och Mamma, ja jag saknar självklart dig! <3

Pusstja! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0