En mysig lördag med mig själv! :)

Ja för en stund sen körde jag pappa och Brittan till flyget,
och ungefär nu lyfter det och åker iväg not Thailand! :)

Så idag blir det en myskväll helt för mig själv!
Känns riktigt nice faktiskt! Och jävlar vad jag ska frossa!

Pannacottan är i kylen på stelning (stavning?),
kladdkakan i frysen (färdig som man bara tinar ni vet?)
En påse lakrits står på köksbordet,
nötter finns i en skål och dricka i kylen! :p

Ska kika Sommarkrysset, och sen 102 Dalmatinerna,
noppa ögonbrynen (som jag fortfarande inte gjort).
fixa till naglarna lite, ja dom som inte gått av vill säga..

Ne men det blir musigt!



I veckan har iallafall jag shoppat lite,
eller pappa har shoppat åt mig! :)

Här är mina nyinköppta Pumaskor iallafall! ;p




Och så här set det ut på uppfarten mot jobbet..

haha, kanske inte så roligt info men ändå! :) hehe.. Visst är de rätt nice?

Nånå, uppdaterar senare säkert! Pusskram! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0