Gröna Lund

Hallå! :)
Sorry att jag inte uppdaterade igår, men hade så mycket annat roligt för mig! ;p

Efter jobbet igår gick jag ut på en långpromenad i skogen,
det var helt underbart! :)



(som ni säkert redan vet så blir bilderna större om ni klickar på dom)

Ja underbar natur!
och om ni kikar på sista bilden,
så ser ni att det tillochmed växer vindruvor i trädet! haha



När jag kom hem körde jag inte övningar här hemma,
och helt utmattad hoppade jag i duschen..

Resterande tid av dagen åt jag middag, kikade tv och sen vart det tidigt i sängs!

Nu är jag iallafall hemma, har slutat jobber för en stund sen,
har precis ätit middag, och nu ska jag duscha!

Lite senare blir det Gröna Lund med Kicki! :)
Ska bli kul o åka MYCKET karuseller!
Ska lura med henne på ALLA läskiga :)
Kanske tillochmed tar en öl dära, man vet aldrig med mig!

Hadé bra tillsvidare, det ska jag ha!
Kramar! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0