haha hejsan!

Ja jag vet att jag är sämst på uppdateringar,
och det lär inte bli bättre! ;p

Är iallafall i Sthlm och jobbar nu,
eller rättare sagt, jag bor i Upplandsväsby.
jobbar 10 minuters bilfärd härifrå, i Rosersberg på Paxport! :)

Om ngn är nyfiker så går mitt jobb ut på att:
göra seating på charterflyg, då jag även måste hålla koll på INF, WCHC, WCHR, WCHS, NOML, CHD osvosvosv..
Och så editerar jag filer! :)
Det kanske inte låter så intressant, men det är faktiskt super roligt,
och jag trivs som fisken i vattnet! ;p

vet inte riktigt vad jag ska skriva,
men jag trivs hära,
det känns skönt att ha kommit iväg från Kiruna, iallafall en stund!
Har jobb hära nu tills 1/9 och det kan även hända att det blir förlängt,
så vet inte riktigt när jag anländer till kiruna igen..

Tidigast i mitten av september iallafall! :)

Nå orkar inte nöta hära just nu,
men ska försöka bli bättre på uppdateringar,
och ska försöka skriva lite intressantare inlägg här framöver ! :)

ha det bra tillsvidare!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Kicki saknar sin knorr <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-07-10 @ 15:06:05
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0