Hej alla glada! :)

Igår vart det Gröna Lund med Kicki,
tog pendeln till Sthlm C och mötte upp henne..
På grönan åkte vi karusell efter karusell, och riktigt roligt var det! ;p
Innan stängning gick vi förbi ngn bar där och drack cider och surrade skit!


"Åååh, åka pendeltåg, jag är en looooser baby och jag har inget körkort"
Kommer ni ihåg den låter? haha, sjöng den tyst för mig själv nästan hela vägen :)
Men jag är ingen loser, för jag har faktiskt fortfarande kvar körkortet!


På görnan och dricker Cider o käkar varma chips! <3

Nå efter grönan så var vi förbi en krog och köpte en öl,
sen åkte vi o sov! :)

Idag vaknade vi först vid 12tiden, väldigt länge sen jag sov så länge!
Nå men Kicki duschade och sen åkte vi in till stan och drack kaffe/latte och kikade på folk..



Innan vi åkte med Tunnelbanan (eller som andra säger - "tuben") in till stan! :)


Kicki med hennes kaffe och jag med min Latte!

Så satt dära ett bra tag, sen tog jag pendeln hem, och nu är klockan 22 och jag har fortfarande bara ätit frukost, min mage kurrar och jag vet itn evad jag vill äta.. Hrmmf..


haha..

Nånå.. Annika, det är bara 31 dagar kvar tills vi åker, 22 dagar kvar tills du kommer ner, och sammanlagt 21 arbetsdagar kvar för mig tills att vi åker, om jag inte jobbar lite extra ;p hehe..

Hadé gött sålänge! Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi ser ju måttligt roade ut på den sista bilden! :)

Haha!

Kommer väl till dig här nån dag :)

Puss och kram <3<3<3

2009-08-02 @ 13:31:41
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0