Jobbet

Ja nu sitter jag på jobbet,
för tillfället är det rätt lungt, så slänger in ett snabbt inlägg! :)

Igår bokade jag och Anki våran resa :)
TURKIET hear we comes! (okej, stavningen är väll helt åt helskotta!)

Blir ett lägenhetshotell, en 2rumslägenhet dessutom! :)
100m till östra stranden (den bästa), och mitt i lokala centrum,
100m till alla discon! :) Kan man få bättre läge? Skulle inte tro det va! :)

Nånå, det var väll de..

Händer idag då?
Slutar jobbet klockan 16,
då blire hem o käka!

Sen tänkte jag dra med pappsen o Brittan på långpromenad!
Sen ska jag även försöka hinna med att noppa ögonbrynen, och fixa mina naglar!

Hör och hämpna! Mimmsan har slutat bita på naglarna!
Det är väll ett gott tecken?  :)

Ja och så måste jag ju även säga att allt känns riktigt bra för tillfället!
Jag trivs som fisken i vattnet här nere, och jobbet känns super roligt! ;p

Men fortfarande skanar jag Mamma, men vi ses snart igen! :)

Hadé bra sålänge, så hörs vi! Kram / M

Kommentarer
Postat av: tilda

Hej mimsan! Jag har inga pengar på mobilen därför jag inte kunnat svara på sms!:/ Jag saknar dig vännen! När ska ni åka?:) Fan vad kul!! puss<3

2009-07-20 @ 17:14:58
URL: http://tildaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0