Solen steker!

Hallåjs!
Nu har Evelina åkt hem,
hon har varit på besök här i storstan och vi har haft hur mysigt somhällst! :)

I lördags kom Evelaiset hit, och då tog vi det bara lugnt.
Grillade här hemma, sen gick vi ut och promenerade och kollade runt lite.. :)
Sen har dagarna rullat på,
vi har badat, shoppat, myst, svullat och pratat i massor,
varit ute o kört bil, in till stan och ut till Nacka, runt omkring lite här och var! :)

Vödret har väll inte varit alldelens great, men nu när Evo åkte hem kom solen fram,
och detn STEKER! :) Låg ute på balkongen nyss, men det var så satans varmt, så gick in en stund o satte mig här istället! :) Rätt nice faktiskt!

Och jojusste, jag har fått besked om att jag ska få göra min hjärtopperation också! :)
Så nu står jag på väntekö, men snart får jag göra den! :p


Nånå, ska kika runt lite här, sen ut på balkongen igen o sola! :) Kramohej / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0