Underbara söndag! <3

Hejsan allesammans!
Hoppas ni hitills haft en bra dag :)

Min dag har iallafall varit underbar!
Vaknade i morse av att solen sken in, och humöret var på topp!

Gjorde mig lite frukost, och därefter en kopp kaffe som jag njöt av på balkongen,
och därefter gick jag på en långpromenad! Promenerade runt i skogen,
och runt lite husområden med solen stekande i ansiktet..  :)


Var bara tvungen att forta runstenen i skogen! :)


Och en bild på den underbara skogen! :)
Känns helt underbart att bo nästintill i centrum här i upplandsväsby,
och ändå ha skogen just bakom hyreshuset! Kan det bli mer perfekt? :)

Nå efter promenaden kännde jag mig flitig och gjorde lite mag, ben och ryggövningar också!
Sen slängde jag av mig kläderna och la mig på balkonger i bara underkläderna och läste en bok..
Ja jag har legat och läst nästan hela dagen, enda pauserna har varit när jag åt lunch och toalettbesök! :)


"Vår lilla hemlighet" heter boken, och den är otroligt bra,
men även en rätt tung och fripande bok..
Jag har gråtit som en tok när jag läst (som jag ioförsig gör åt de mesta),
men man blir verkligen arg när man läser den, och ledsen och irriterad..
Men det är verkligen en bok jag rekomenderar för er läs sugna!


Fortfarande lite sol på balkongen! :)

Nå snart ska jag kocka ihop en lite middag, sen ska jag ta en lååång dusch! :)
Och fixa ögonbryn och naglar, som jag fortfarande inte gjort! Men nu ska jag verkligen göra det..

Jo min frossarkväll igår var inte så frossig ändå,
jag åt middag och efterätt pannacotta, men sen fanns inget sötsug efter annat,
men pannacotta är ju itne häller det nyttigaste så! :)

Se så fin min pannacotta vart! :)

Ikväll blir det att kika tv, och käka melon iallafall! :)
Mmm, smaskens! ;p

Jojusste, hittade bilder på maten från i midsommras,
måste ju bara visa våran fläskfilé som grillades!

Ja ne ser ju själv vad det liknar! :) haha..

Men efterätten såg bättre ut! ;p


Ja det vart ett inlägg med massa onödiga bilder, men det kan väll också vara roligt ibland?
Men ingen bild på mig.. MÅSTE FIXAS!


Så.. En bild från klassresan med gymn. sär som jag följde på,
här är vi på krigsmuseét! Rikgtig intressant ställe faktiskt ;p

Ne nu köket! Kanske kommer en uppdatering senare,
med mig vet man aldrig! :)

Hadé bra tillsvidare iallafall! Kram / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0