Balen var underbar!

Ja det var helt underbart att gå balen,
och sjukt nervöst! :)

Ne det är verkligen ett minne för hela livet kan jag berätta!
Och efterfesten var också funny! ;p

Jag har inte bilderna på datan ännu,
så ovanligt att ni får vänta va? haha..

Ska försöka komma in med dom i kväll eller i morgon!
Jag ska göra mitt bästa!

I fredags var det också party!
Jag, Hannah, Emmelie och Natta började hemma hos Hannah,
sen vart det krogen!

Fulla och glada,
mycket dans och mycket alkohol.
Trevligt folk ;p Vad mer kanjag säga?

Det var en av de roligaste krogbesöken jag varit på! :)

Och igår vare också party!
Jag, Hannah, Mamma, Pappa, Roger, Malin, Guran och Eken,
grillning och vin! :) Det var mycket trevligt!

Försvann på krogen sen också,
men det slog inte fredagen även om det var roligt!

Idag ska jag iallafall åka med pappsen o handla,
ska göra 2 tårtor och gå till gymn sär i morgon med dom..

Sen ska jag umgås med min Kicki! :)

På fredah är det studenten,
känns bra som attans!
Och på LÖRDAG åker jag till sthlm!
Nervöst?
Öööh ja!

Nå det ska ju gå bra,
jag menar vad är det värsta som kan hända?
Att jag nte trivs typ...

Och Kiruna står ju kvar! :)
Ne gott folk,
det är NU livet verkligen börjar!

Ne ska vara social med hannah nu,
och det här vart ett konstigt inlägg,
men ses senare eller i morgon! :)

Pusskram! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0