En lista

Snattade en lista från Malins syster Johanna, hoppas det är ok? :p

Nu:


Hur gammal är du?: 19
Vilken klass går du i?: BF3 i 3 dagar till ;p
Vad har du för hårfärg?: Vitblod
Hur lång är du?: 155,2
Har du någon pojk/flickvän? Nejnej..
Vad brukar du göra på fritiden?: Umgås med vänner, festa!
Hur ser du ut?: Såhär




Har du:

Kysst någon?: Jadå..
Sovit brevid någon av samma kön?: Jepp
Hånglat med någon?: Haha, det också..
Slagit ner någon?: Har hänt..
Fuskat på prov/läxförhör? Jepp, varför tror ni jag har så bra betyg? hehe, Ne men det har hänt!
Blivit kallad hora?: Jepp
Kallat någon hora?: Jepp
Druckit alkohol?: Nej absolut inte! haha

Vem:

Är din bästa vän?: Rangårdnar inte mina vänner.
Skrev du senast till på msn?: Åsa
Kramade du senast?: Hannah
Pussade du senast?: Hehe, i will not tell ypu!
sov du hos senast?: Hannah
Kan du lita på till 100%?: Kicki, Hannah, Annika, Ullis, Mamma, Pappa
Kan du säga allt till?: Kicki, Hannah, Annika och Ullis
Ringde dig senast?: Ullis
Skickade ett sms till dig senast?: Posten, mitt paket från H&M har kommit.
Skickade du ett sms till senast?: Jocke R

Vad:

Drack du senast? Kaffe
Köpte du senast?: Bensin
Gjorde du igår?: Umgicks med Annika, hjälpte henne å baka, var förbi Tobbe o Erika och kikade på bebisen! ;p
Ska du göra imorgon?: Hämta Ullis från tåget, packa lite saker, festa!
Vill du göra just nu?: Köpa skor!
Åt du senast?: Lunch hos min mentor!
Är närmast dig som är rosa?: Mitt linne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0