Onsdag!

Ja hörrni gott folk!
Hur är det med er? Sovit gott?

Om någon timme anländer Ullis till staden! :)
Känns bra som attans, för jag har saknat henne vääldans mycket nu!

Ikväll blir det iallafall klassfest!
Så efter att Ullis är upphämtad från tåget,
är det en vända på stan som gäller! :)

Sen hem och duscha,
fixa & dona sådära, som vi tjejer gör!
Sen är det fest! :)

Innan jag hämtar henne hade jag tänkt hinna plocka lite i mitt rum,
men det känns rätt jobbigt, är inte riktigt taggad för städning..
Men när fan är man det? Det händer väldigt sällan måste jag säga! Huh..

Nånå, nu ska jag ringa min darling Kicki, sen börja småplocka!

Syns o hörs! Kram / M!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad sägs om en uppdatering från estocolmo? :)

2009-07-03 @ 01:03:11
URL: http://emeliielindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0