3 dagar till!

Ja nu vart det ett upphåll på 3 dagar utan skrivande!
Ja, jag SKA bli bättre! ;p haha

Nå idag ska vi ut och festa loss!
Jag och Kicki, fy så kul!

Nå har precis varit på ferrum och hämtat pengar.
Dom jävlarna hade dragit 140 kronor från mitt kort,
men Mimmi vart arg och ringde och drog några onda meningar,
och vipps, så fick jag gå dit och hämta tillbax dom pengar de dragit..

Och hur kunde det gå till?
Jag betalade inträde förra helgen till mig och Kicki, det vart 140 kronor.
Och då hade dom dragit 140 kronom 2 gånger,
och när jag kollade på min internetbank märkte jag detta..

Och jag visste redan innan att man INTE ska betala med kort på krogen,
men dum som jag var gjorde jag det ändå.
"Inte händer det mig" tänker man ju självklart,
och godtrogen som man är, tror man bara det är falska ryckten, detdära med att dom drar extra pengar fårn ens kort när man betalar med det..
Men nu har jag lärt mig, och nu delar jag med mig av mina kundskaper till er läsare!
Så var ni också kloka, och betala INTE med kort på krogen!

Nå denna historia slutade ju lyckligt,
jag fick tillbax mina pengar och jag lärde mig en konstig läxa.



Nu ska jag gå och ta en stödvila,
sen blir det att duscha och fixa och trixa,
så utseéndet hamnar på min sida (: haha..

Sen är det PARTY för hela slanten! ;p

Ha en underbar fredag gott folk!
Så ses vi kanske i morgon..
Pussochkram / M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0